måndag 18 april 2011

Påskveckan...

Go kväll!

I dag verkade det som varenda kotte hade tagit påsk ledigt, såå jätte mycket folk både i samhället och i butiken!
Många ska väl ha det fint ute till påska  med planteringar, verandor och ute möbler, tror faktiskt att det skulle bli fint under helgen!
Under kvällen här har det gått i påskbrevs målning, alla har målat så pennorna har glött både jag och pappa T målade:) Ena stunden skulle dom klä ut sig andra inte, hm dessa goa ungar!:) Kom till slut fram till att vi samlar alla påskbrev i EN korg, bestämt var det!
Hade tänkt visa er " Cup cake " cykeln i kväll men... glömde kameran på jobbet:( i morgon, jag lovar! Känner mig lite stressad över hur jag skall hinna denna vecka, föräldra möte, fotbolls träningar, påsk parader, jobb, påsk kläder, påskfin ska man va, jaa ni vet allt det där som en mamma skall hinna! Åh ni, lilla jag och pappa T skall faktiskt till goa M och hennes E på Lång fredagen, vi skall äta lite, umgås, dricka lite gott och sen skall vi gå på " Lokal " he he, där skall vi slå klackarna i taket!:) Ska bli jätte kul, hoppas jag?

Nej nu måste jag fortsätta här hemma med lite planering utav veckan som är kvar, jag och t skall sätta oss ute på trappen och ta en kopp te innan bestyren, känna den underbara värmen!

Goa kvälls hälsningar till er från mig! Johanna på Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka