tisdag 19 april 2011

Härliga människor...

Tänk vad mycket trevligt folk man möter varje dag, norskar, tyskar, holländare, danskar ja och självklart vi svenskar, fatta vilket mysigt jobb man har! Man blir så positivt bemött nästan jämnt, åh vad det ska ni veta sporrar till att man skall bli ännu bättre i sin yrkesroll!
I kväll har det varit föräldramöte med fotbollslaget för Elias, blev sena hem, så nu har det badats, ätits och nattats! Känner mig något lugnare idag:) efter att vi ha lagt upp planerna för veckan, puh!
Nu skall jag spackla toalett väggarna och så får jag försöka hinna med lite till i morgon kväll oxå men...hinner tyvär inte klart innan påsk:( som jag hade hoppats! Men men...
Har i allafall pyntat lite lätt här hemma klart, städa skall vi göra i morgon kväll jag och pappa T, bra med det!
Skulle så gärna vilja ha haft tag på två stycken Thuja plantor till zink hinkarna på trappen och de innan påsk! Moas Garden här i Årjäng har tyvär inte slagit upp sina nya portar så jag får väl söka på annat håll kanske, förresten så kom jag på nu att kära T jobbar i Karlstad i morgon då skall han få köpa med det hörreni!!!:)

Ne nu får jag plocka fram kläder till barnen och packa ryggsäckar innan jag börjar mitt kvälls skift här hemma:) Väntar nu oxå på att Kära T snart skall anlända till hemmet!:) Bilder på läckerheten kommer här nedan, som jag lovat!
Meddelande: Nu närmar sig oxå öppningen av Tallbackas Loppis:))))

Tjillevippen på er, kramizar Johanna på Tallbacka







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka