torsdag 1 september 2011

Omändring i våran finentre!

Go kväll!

Åh om de ändå kunde vara jag/vi, ha ha sitter och drömmer, tittar på reklamen till Postkodlotteriets grannyra, tänk om... då skulle vi, hm? Säger jag inte! Skulle nog märkas, synas:)

I dag har det jobbats, försäljare, kunder, telefonsamtal, goa kunder jaa ibland önskar jag att arbets dagen kunde vara mycket längre så man kunde hinna med allt man ska göra, men tur att den INTE är de!:)
Han även med en stund utav föräldramötet i Eliases klass, det började 17.15 så jag lade på ett kol för att hinna med!

Har grejat om lite i våran hall, vill kooza till det lite nu när hösten kommer närmare!

Ha nu en fortsatt go kväll alla, nu skall jag och far i huset ta oss en tekopp och snavla lite!:)

Vill önska alla en trevlig helg!



Kram från mig på Tallbacka

1 kommentar:

  1. Hej fina Johanna!!

    Nu har jag lusläst din blogg ;)
    Vilket fantastiskt vackert hem ni har.
    Jag måste få komma på studiebesök snart?!
    Kram kram

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka