torsdag 14 juli 2011

Grattis Kronprinssesan på Din dag!

Hej alla!

" Ja må hon leva, ja må hon leva " Fick ta en truddelut för våran prinssesa på hennes dag, grattis grattis!

Jobbat hela dagen och lika mycket att gerja med, folk är såå duktiga på att hålla på, renovera, tapetsera, måla jaa allt trots semestrar och ledigheter!
På min lunch åkte jag till Jolins, såå mycket fint, vill ha ALLT! Är på jakt efter en ny fönster lampa till köks fönstret en som hänger, Linda på Jolins visade en jätte fin i fattigmans silver, fick låna med den hem för att se om den passar in!
Har tänkt sy nya gardiner till de stora köks fönstrena, helt i otvättad linnetyg älskar det, längder skall det bli och så skall jag sänka gardinstången ca 30 cm, och sen skall jag hänga lampan i taket ganska nära fönstret, hm? Tror kanske att det kan bli bra!:) Känner att jag är i fixar, grejar tagen, då sker det mycket här kan jag lova:) Tror min andra hälft tycker jag är tokig i bland, ja ja!:)

I kväll har vi kört in allt hö till våra fyrbenta vänner, usch och fyy vilket HÄSTJOBB de är! Men herregud har man tillgång till eget så skall man väl ta reda på det, Kära T har smile gropar stora som jag vet ej vad, när han får feja runt i sin stora leksak!:)

Nu skall det bli sängtajm för mig oxå, alla andra i huset sover sin skönhets sömn sen en stund tillbaka så nu är det min tur!

I morgon Fredag håller Tallbacka´s Loppis öppet från kl. 11.00 men ingen fika tyvärr!:( Men på Söndag! Hjärtligt välkomna!

Kooz och go kväll,. kramizar till er från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka