fredag 15 juli 2011

Fredagsmys!:)

Hej alla kära bloggare!

Kyla ute, värme inne! Visst är det så!? Fyy hur ruggigt får det vara? Skall ju var kaanon varmt nu med typ tropisk värme på kvällen trots att solen gått ner, eller hur!? 5-10 grader på mornarna, nåt är fel!!! När skall man få uppleva dessa goda kvällar/nätter som fanns förr, då man kunde sitta ute tills mitt i natten i bara linnet!? Vill ha det nuuuuu!
Här har vi tänt i pannan, tänt mysljus framför tvn och har det jätte koosligt, (skiter i vädret just för stunden men det stör mig såååå) när jag kom hem så hade barn och mannen i huset gjort kyckling gryta med färsk broccoli och marinerad vitlök, såå gott, min käreste är en riktig hejare i köket, sant vettni!:)

I morgon är det jobb igen, sen blir det en sväng på travet, här har vi nämligen stortrav i morgon med V75, riktig folkfest här då! Öltält, mycket folk, jaa festligheter lite här och var, tyvärr har inte vi någon barnvakt så vi missar festligheterna på kvällen men... vad gör man!? Får greppa festartarmen någon annan gång när det finns tillgänglighet till barnpassare!:)

Var det någon som tittade på himlen igår kväll? Det var så vackert, himlen var alldeles rosa, stod en lång stund och beskådade skenet, visar bild i morgon när kameran är laddad igen!

I kväll har vi tittat på Scooby doo och nu går Seven, lilleman har nämligen fått något konstigt, blåsor under fötter och i händer, kollade på nätet och det visade sig att det kunde vara någonting som heter Höstblåsor, men vet ej, han hade ju vattenkoppor som bebis men det det sägs ju att man kan få det tillbaka när man haft det som spädbarn!? Klåda o lite tjinkig är han så vi har smörjt och fått kooza i soffan under en lång stund, stackars liten!

Nu måste vi följa filmen så jag säger natti natti till er!:) Kramiz till er från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka