torsdag 9 juni 2011

Regn, regn och åter regn!...

Hej i blötan!:)

1:a jobbar dagen efter 8 dagars ledighet, fatta såå gott med så lång ledighet, känns som det varit en riktig medicin injektion faktiskt!:)
Lika mycket att göra på jobbar fronten, å de är ju super bra, sätta griller i huvudet på folk som skall tapetsera, kakla, lägga nytt golv eller bara måla, får så mycket positiv energi när man kan hjälpa eller bara ge god service till många som är osäkra på sin stil, sina tankar eller känslan man har när man skall göra om där hemma!

När arbets dagen var slut åkte jag inom min kära kusin J och hans familj, tittade till deras nya kök, jätte fint och mycket praktiskt upplagt, bra jobbat! J fru hade gjort i ordning loppis saker till mig som jag tacksamt tog emot, prylarna har jag och kära T ställt fram och prismärkt nu i kväll! Allt måste vara klart tills på Lördag kväll då Tallbacka´s Loppis öppnar igen, kl 17.00 alla hjärtligt välkommna hit, nya som gamla besökare! Kaffe och våffla finns att köpa även då!:)

Nu skall jag och far i huset ta oss lite kvälls fika och kooza oss framför tvn innan vi skall krypa till kojs!:)
Natti natti på er och dröm söta drömmar! Kramizar från mig på Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka