onsdag 8 juni 2011

Fyndar dag!:)...

Go kvällen på er!

Åh j..la flugor, tror jag blir galen snart, har väl exploderat nu kläckandet av flugor, överallt är dom!:(

Kvalmigt värre kan man väl oxå säga att det är! Men det är ju på något sätt väldigt skönt så länge det inte regnar, eller hur?:)

I dag mina kära vänner besökte jag och mina små hjärtan Second handen innan vi skulle ut med fritids, fyndade såå, skulle nog ha kunnat shoppa obegränsat:))
Handlade shorts, skor, sandaler, en jääääätte fin gammal visp skål den fick sin plats på bordet i köket, en glas vas, tröjor jaa massor, uuh va kul, älskar såå att få fyyyyndda:)) Åh ni ALLT passade!

Dagen med barnen på Sommarviks camping blev ju strålande, mysig cykeltur, många föräldrar, så ni vet det har ju snavlats en del, både om det ena och det andra:)

I kväll har far tvättat sin bil och jag har grejat med mina fyrbenta vänner, Bella fick en liten lätt kvälls promenad, hon har varit sjuk, Fång, ni som har häst vet vad det innebär! Sen fick hon en go dusch och tvätt!
Bertil blev gosad med, ryktad så han var blank som en spegel i sin fuxröda päls, goa djur vettni!:) Inväntar hovslagaren för Bertil har lite för långa "fotar".

Har kanske något mer "på gång" i Loppisen, avslöjar ingenting, ingenting säkert ännu, men är under lätt undersökning kan man väl säga!?:) Bra för er och mig, något fint, nä nu säger jag inget mer, meddelar OM det blir något!:))

Nu har far gjort te och lite tv fika, skall kooza oss lite, barnen sover trötta och slitna efter en lång dag!



Ha nu en go stund alla innan sängtajm, kramizar rill er alla från mig på Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka