tisdag 7 juni 2011

Planering!:)...

Hejsan hoppsan på er!

Ligger nu i planering till våran semester, tänkte jag skulle börja lie smått så man slipper feja såå mycket precis innan det är dax!
Är ju så himla mycket ända fram till avresan faktiskt, jobb, fotbolls skolor, skol avslutningar, avslutningar, mammas STORA Dag, Elias födelsedag, jaa jag kan hålla på länge...:) Så därför har jag börjat i god tid, känns gott och ligga lite före!:)

I kväll har jag och Elias tittat på fotboll Sverige-Finland, GRATTIS Sverige!!! Engla och lillen sussar i mor och fars säng, de fick lov att göra det idag för Min kära T jobbar i natt! Så nu skall jag ha mina gryn runt mig, myyysss! Finns väl inget som är så mysigt som att vakna av små goa varma fötter!?:)

I morgon skall vi på avslutning med fritids, vi skall cykla till Sommarviks camping och där skall vi bada i poolen, grilla korv och bara kooza oss!:)

Nu skall mor ta på sig myskläderna och ta en natt macka med en kopp te, sen blir det sängen för mig oxå!

I morgon är Tallbacka´s Loppis stängt!

Sov gott alla, så hörs vi i morgon kramizar från mig på Tallbacka

1 kommentar:

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka