tisdag 14 juni 2011

Påfyllning!:)...

Hej i blåsten!

Nu mina vänner kan lova att det har blivit påfyllning i loppisen! Lampor, lampskärmar, kuddfodral, krukor, tavlor, tyger jaa lite allt möjligt skojsigt!:) Tack kära ni för detta!
Tallbacka´s Loppis är öppen Fredag em/kväll, mer om öppetiden kommer på Torsdag kväll!

Har idag sätt in en annons i Nordmarksbyggden ang. loppisen, måste ju meddela ALLA att jag har öppnat!:) Kommer ut den 22:e denna månad, då får ni titta!

I kväll har svärmor och min mor och far varit här och fikat, mamma hade bakat en go butterkaka, jag gjorde våfflor, kan ju de nu:))
Plockat upp de fina ting jag handlade på loppisen i söndags kväll, passade perfekt där jag tänkt ha dem:) Gammal tavelram, en rosa liten gammal glas skål, plåtburk från Kungen av danmark som då såldes i lösvikt:)

I morgon är det examen för mina stora hjärtan, Elias går ur 2:an och Engla slutar förskolan, goa ungar ska bli helt underbart att se dem sjunga i högan sky på sånger som de tränat på nu i många veckor!:) Engla älskar ju att sjunga! Efter blir det knyte i respektive klass, jag är klassförälder i Englas klass!

Nu har far i huset kommit hem så nu skall vi ta oss lite kvällsfika och små prata lite, de måste man när man har varit från varandra en hel dag!:)

Säger nu natti natti till er, ha nu en go dag i morgon alla bloggare och läsare, kramizar Johanna på Tallbacka

1 kommentar:

  1. Hej Johanna,
    Sist vi var på din mysiga loppis pratade vi om hur man skulle nå ut med sin blogg till fler.
    Om du vill dela med dej av dina kunskaper så maila mej dessa på lindh.ruus@live.se

    MVH

    Annelie

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka