söndag 12 juni 2011

Lite sol ändå!:)...

God dagens!

Soool äntligen!!!
Började dagen med en "leverans" till en arbets kollega i Töcksfors som köpt ett halvmåns bord i min loppis, fick även grejer av dem och det kan man ju inte tacka nej till, tack kära ni, snälla ni ääärrr!:) Go och söt unge har dom oxå, hade idag på sig vita små söta "byskor" med en volang kant nertill, söting vettni! Efter var jag snabbt inne på shopping centret och gjorde av med några kronor:) Blev något litet till mig själv och resten till mina guld klimpar så klart!:)

Klockan 14.00 öppnade jag ju dörrarna till loppisen, har varit en hel del folk, lite mindre fika men mera handel, alla de stora krukorna och alla trä lådorna fick en annan ägare, även mina stolar!:) Många nöjda kunder när de åkte:))
När folkens slutade komma bestämde vi oss för att ta en egen loppis runda inom Årjängs regionen, kan säga att jag har fyndat i massor!:))) Lite till loppisen men mycket in till vårat eget, gamla ramar, plåt burkar, pytte små konserverings burkar i glas med lock jaa och mycket annat skoj, jippiee!:)
Efter rundan köpte vi med oss pizza och for till syster yster K och kalasade där, blev lite skit prat och mycket skratt, hennes R har precis min humor, heltokig alltså!!!:)

Nu sover barn så nu skall jag och far klippa färdigt gräsmattan, den är lite fläckig än pga att den är nysådd, men jag tycker faktiskt att det börjar se riktigt bra ut! Får ge den 1 månad till, sen kan man nog ta fram utemöbeln på framsidan! Har såå fina tjocka kuddar som jag köpte till den i fjol, älskar dom verkligen!

Nej nu börjar tiden rinna iväg ser jag, får ge mig ut på grejartag i min trädgård:)
Ha en fortsatt go kväll, kramizar Johanna på Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka