lördag 18 juni 2011

Kära mamma!:)

Här har det "ljugits" och kalasats under dagen och kvällen kan jag lova!:) Nödlögn i all tro kallas det, uh det har varit såå nära många gånger att jag skulle försäga mig men... kan lova!:)
Jaa mamma festen kära du hade vi, dina döttrar planerat sedan i februari och du lilla vän undanbad dig i Maj, too laaate:))
Hoppas du och pappa har haft minst lika roligt dag som ALLA vi andra har haft, såg så ut tyckte jag!:))
Vi ville förgylla Din blivande Stora dag genom att bjuda in Dina vänner, nära och kära för att förgylla din 70-års dag fast den inte är förrän på Onsdag den 22:e, skulle tro att det blev ett minne för livet för dig!? Grattis älskade mamma, älskar dig såå, tack för att Du finns! Din Johanna:))

Från det ena till de 37:e.
Här sover alla små hjärtan efter en lång kalasar dag med massor utav god mat, jätte god tårta och mycket sötsaker i magen!
I morgon skall Elias till Arvika och spela fotboll, samling redan vid 9.15 så det fick bli sängen lite tidigare ikväll! Verkade nöjd över det, tror lillmannen var sliten även han!?

Nu har jag och mitt stora hjärta placerat oss framför tvn och skall "bara" vara, tagit fram lite dricka och gotterier, bara vi!:) När var vi det sist, hm? Någon skall klias på ryggen, killas på benen, killas i håret, nu sitter vi:))

Kom ihåg Tallbacka´s Loppis öppnar kl. 11.00 och håller öppet hela dagen, välkommna hit, massor av nytt!

Ha en go kväll! Kramizar Johanna på Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka