tisdag 1 maj 2012

Natti natti!

Sitter i sängen och tänker på vad bra man har det!  Tre friska goa ungar, världens bästa make, hus, två bilar, fast jobb (båda), bondgård, djur, cykel, mat, vänner, mamma & pappa, vatten, var orädd bla bla jaa listan kan bli oändligt lång, har nu ikväll set Humor galan och känner sånn smärta i bröst, mage jaaa i hela kroppen, vad kan man göra mer!? Skulle vilja förändra allt detta obehag till nåt bra för alla dessa barn, mammor, gamla, ensamma, rädda, hungriga små liv!
Vill bara säga till alla, tänk till en extra gång!

Kände bara att jag måste få ur mig detta innan jag slår igen mina blå!

Hoppas allt ä bra med er!? Här ä allt bara bra, vi har fejat ute hela dagen, loppis är nu klar, trädgårds arbetet nästan klart oxå, har planterat violer (vita) i alla krukorna på trappen och vid vägen, stora frodiga! I morgon skall käre T olja in den nya trappen, drivveds grå skall den bli!? Var lite osäker på kulören men....tror de kan bli bra!:)




mamma & pappa!
Tack käre mor & far för besöket ikväll, såå mysigt nä ni kommer!











Natti natti på alla! Stora kramar till er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka