onsdag 2 maj 2012

Hej alla mina läsare!

Oj oj oj vad man har lust till precis allting, känner att jag går på högvarv, men ett gott högvarv, farten styr Jag över nu och de ä ju bra! Känner jag för att coola ner ett hekto, så pang gör jag de direkt!!!!! Allt ä såå roligt, njuter till fullo utav livet, barnen, mannen, huset, loppisen jaa stort sett de mesta just nu, WOW va gött! Känner mig STENRIK på alla fronter!:)) 
Idag på min lediga dag har jag och lillen myst, fejat både ute och inne! Målat målat målat och nu är det färdigt, både den gamla utesoffan fick sin vita färg och den nya trappen har fått drivedsgrå olja på sig, supernöjd med resultatet!!!!
Åh vilket helt underbart väder det varit här idag, vill ha mycket meeeeeeeeera såna dagar! 


Jag och lillen Julius äter frukost ute på trappen! Prickig korv ä det bästa! Den första i år!:)


Den nymålade soffan, från engelsk röd till vit!


Trappen blev drivedsgrå, jätte nöjd!:)

Nu skall krypa till kojs bredvid mannen i mitt liv och sussa jag oxå, blir så trött i ögonen när jag hör han snarka, shiiit vad påverkad man blir!:) I morgon nalkas en ny jobbardag!

Vill önska alla en godnatts sömn! sussa skönt!
Kramiz till er från mig!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka