onsdag 28 mars 2012

Onsdagsledig!...

Go kvällen på er alla!

Ledig dag tillsammans med sina skatter, barnen har studiedag! 
Dagen startades med ett besök av min vän M-L, vi fikade och snavlade i massor, man behöver tömma sina lungor ibland!:) En jätte mysig fm i god väns lag!:))
På eftermiddagen blev vi bjudna till våra kära grannar på "aftaval"= eftermiddagsfika, deras A och min lilla Engla hade bakat negerbullar (de kallar ni dem oxå va?) Dravel tycker jag att man i skolan inte får kalla dem så, men Finska pinnar då!? Ja ja nog om detta....aftavalet var jätte mysigt, pappa A hade bakat bullar, supppper goda!

Närmare kvällen tog vi oss en biltur, vi for till ett speciellt ställe häromkring för att se om det kommit några blåsippor, jojomän massor utav dem fann vi!
De fick sin plats på vårat köksbord.
Kvällen har vi suttit klistrade framför tvn, hockey slutspel vettni!

Ne mina kär, nu har far i huset kommit, får ge honom lite brysigomtid!:)












Kram kram, Johanna 

1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Vilken härlig ledig dag - mitt i veckan! Såna behöver man ibland för att samla lite kraft!

    Hoppas du får en fin torsdag också!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka