torsdag 29 mars 2012

Fredag!...

God morgon på er!

Jag sitter nu framför tvn med två av mina skatter, de andra har åkt till skolan! Jag och käre T har så sjuk humor så vi kollar på "vakna med the voice", tycker de är såå galet knäppa ibland, men mestadels bra!:) 
Har bryggt en stor balja lut och äter grovgröt med linfrö, pumpakärnor, solroskärnor och äppelmos! Kanon frukost tycker jag, står sig ända fram till lunch, klart kaffe tarmen skriker sådär vid 10.30 tiden!:))
Dagen idag ser ut att bli helt super fin, hade jätte kallt i morse -6.5, brrr de räcker allt nu när man har börjat kommit in i vårtankarna!:) 
Nu nalkas jobbet, skall ta en dusch och lägga ner matlådan! 
I kväll skall Engla på disco med kompisen A, outfiten blev hel dräkt med haremstuk, blå convers och lilla skinnjackan, håret skall våfflas och en stor tofs på sniskan skulle det vara!:)) Tänk så medvetna, 7 år, herregud hur skall detta sluta!?:) Elias är oxå bjuden på disco men han var lite osäker, men så kom han på att, jo de vore nog kul, han skulle ha sina nya gröna chinos och sina nya DC skor, oj oj vad han är stolt över dessa dojor! Goa ungar! 
Vi andra skall ha Fredags mys!


Ne nu skall jag hoppa i karet och göra mig ready stady sen vill jag önska er ALLA en jätte trevlig helg tillsammans!














Kramar i massor, Johanna!:)


(OBS! Håller på att planera
 öppnandet utav Tallbacka´s Loppis, tid kommer!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka