söndag 26 februari 2012

Kalas på Tallbacka!...

Hej på er!

EN SÅÅ HÄRLIG, HÄFTIG, SPÄNNANDE & SÅÅ INSPIRERANDE LÖRDAG ÄR AVKLARAD! Tusen tack till några kära företagare för "lånet" av matrial, tusen tack! 
 Fortsättning följer...

I dag har vi haft Englas kalas på Tallbacka, alla kusinerna, mostrar, mor och far föräldrar kom, såå fin fina presenter, Engla "kladden" fick allt från eltandborstar till kläder till tidningar, åh vad mycket fint!
Vi bjöd på varm smörgåstårta med grönsallad, till kaffet senare serverades det cheescake med jordgubbar, hjärte kladdkaka med rosa glitter strössel & grädde, mormor hade gjort maräng tårta med hallon och jordgubbar, smarrigt värre! Tack snälla!
Elias följde med till kusin G för att övernatta, alla barnen har sportlov så det passade ju perfekt!
I morgon är det arbetsdag för mig, men Tisdag och Onsdag är jag ledig, då skall vi sooooova länge och förhoppningsvis njuta av vackert väder!? Snön tyckte jag kunde ha fått ligga kvar denna veckan! Men men...

Här har det tittats på Wallander, riktigt bra! Vad slår en svensk polisserie!?:)

Ne nu mina vänner blir det sänghalmen för mig och gubben, trött i både huvud och ben känner jag!:)


Engla i en Hannah Montana klänning, söting!
NATTI NATTI på er!


1 kommentar:

  1. Låter som om ni haft en härlig helg!
    Grattis till Engla i efterskott!

    Ha nu en fin start på veckan!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka