måndag 23 januari 2012

När ska de ge sig!?....

Go kvällen på sig!

Hur står det till med er alla?
 Jaa jag själv får infektion efter infektion, fyyy fa.......n, rent ut sagt!!!! Är sååå trött på att gå på halvfart, med mitt yrke kan man inte ha en "slapparsida"  eller verka vara ofocuserad!  Jag vill ha en infektions fri kropp, full med ny energi och glädje! Men istället insjuknade jag igår morse med urinvägsinfektion, kissar typ taggtråd och skriker av smärta när man klämmer fram några droppar, urinen är ungefär som nyponsoppa, uhhhhhh vad hemskt! Önskar inte min värsta ovänn nåt sånt här! (har ingen ovänn men.....):)

Från det ena till det andra.....

Är på eftersök efter ett gammalt skrivbord, vet ni nåt så bara släng in en kommentar, självklart skall ni göra det ändå!:)) Lite mindre storlek, färg spelar ingen roll, renoveringen med den vita penseln fixar jag själv!:), gärna lådor på sidan eller fram i mitten, gärna lite svängda ben, bla bla bla, då vet ni lite!?:)

Ni vet att för en stund sedan köpte jag ett industriskåp till Eliases rum, nu har jag varit tillbaka till säljaren och köpt ett till, skit läckert, vitt och perfekt slitet, sned tak och fyra skåp moduler i bredd, det har fått sin plats i våran finantre! Kände att jag kunde "ruffa" till det lite där, kom även på igår att jag nog inte har någon direkt stil, utan jag vill plocka in det jag tycker om, och det som ser ut att passa bra ihop!?:) Vet att jag är lite smått "galeen" ibland!  Men det underlättar måååååånga gånger!:) Ha ha

På rasten idag var jag inne på Årjängs Glasmästeri, mysiga, trevliga I lämnar 50-70% på allt i sin fina butik (vårrensning) himla rolig ide! Fanns sååå mycket jag vill ha, plockade på mig lite saker men skall försöka hinna tillbaka i morgon igen, 30 minuters lunch försvinner i ett nafs!:( 

Nu mina kära läsare, bloggarvänner, nära & kära blir det Criminal minds på 5:an och natta koppen!


NATTI NATTI!


Vårat kök (bilder tagna med iphonen) Här skall det komma in Tolix stolar i vitt, creme och rostfritt!  Upptäckte nu på bilden att iläggs skivan i bordet har hamnat på sniskan efter julen, lång och kort på respektiva sidan, får justera detta i morgon!



Här fick min kära kitchen aid sin plats, och alla mina te sorter på ett nivåfat!


Kramen till er från mig på Tallbacka

5 kommentarer:

  1. Vilken trevlig blogg,lägger till mig hos dig och återkommer,hoppas du piggnar till snart.

    SvaraRadera
  2. Du har det så fint!
    En fråga, vart köper du plåtskåpen? Jag är själv ute efter ett! :)
    Ha en fin kväll och krya på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej på dig!?

      Är du intresserad av ett skåp så kan jag nog ordna ett till dig! Titta under etiketter "barnrum", där kan du se hur det ser ut! Elias har fått ett sånt på sitt rum! Skit fräckt, mejla mig om du vill? Mvh från mig! johannalenback@gmail.com

      Radera
  3. Hej Johanna!
    Ser att de är fler som är intresserade av industriskåp! Jag skulle vilja ha ett, fast ett lite mindre! Tips på vart man kan hitta de? Tror tyvärr inte att ja får in ett stort då jag har väldigt lågt till tak!
    Ha en fin dag!! :)
    Kram Jennie Albinsson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej söta du!

      Skåpen som jag kan få tag i är 2 m höga alla! Men de kanske inte passar? Men om man tar man av benen så kanske de skulle kunna gå, klart benen är ju lite "kuliga" i sig så....men gubben kan säkert fixa någon sockel av nåt slag, ideer vet jag ju att det finns!:)

      Hör bara av dig vettdu vännen!

      Kramen till dig!

      Radera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka