tisdag 24 januari 2012

Då var det på sin plats!....

Hej på er alla!

Suget efter att få skriva på bloggen igen är såå STOR, tanken vill mer än fingrarna hinner med, ha ha! Får gå tillbaka några gånger och rätta till, står lite konstiga ord ibland, hm!?:)
Har en massa hemlisar oxå, men dom får ni inte veta ännu, de kommer de kommer????:) Oj oj oj, puh!:))
 Ne, nu får jag bryta av babblet...
 Det var ju detta jag ville visa för er, mitt nya skåp, så speciellt men jag bara älskar det, blanda blanda!:)
 Vad tycker ni? Är jag smått galen tro? Lite kanske:))


Så här blev de!:)



Jätte suddig bild, tagen med mobilen!:(

Nu kom mannen i mitt liv hem från jobbet, får ha lite "tahandomgubbentid"!:) Vet ni vad, nu har jag varit fru Andersson i ett 1/2 år, jisses vad tiden rinneeeeeeeeer iväg........! Älskade gubbe, du är den bästa i hela världen, du & jag!

Ha en fortsatt go kväll på er alla pinglor där ute!
Kramen från mig, Johanna

1 kommentar:

  1. Toppenfint med skåpet där hos dig.

    Skulle gärna ha ett jag med någonstan här hemma!
    Kram Marina

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka