onsdag 14 december 2011

Orkade inte hålla mig!

Kära kära ni!

Jaa jag vet, skulle hålla mig ifrån i någon dag men...Shiiiit nu tror jag faktiskt att huset lossnar ifrån botten plattan, guuud vad det blåser otäckt här, suger tag i allt, vill inte veta hur det ser ut ute i morgon!:((
Har knytit mig, barn och gubbe har sussat en bra stund, men lilla jag, jag dolar och vankar och ändrar hit och dit!:)) Gott att få strosa och feja i lugn och ro! Här har vi bakat pepparkakor, druckit glögg och lyssnat på jul musik! Käre T har målat konsoler och hyllplan som skall upp i morgon! Skall sätta upp hyllplan ovanför den gamla soffan på övervåningen, övervåningen kommer bli familje, kompis, sällskap, spel, läs, lek och mys avdelning, med nya spisen, stora kuddar på golvet, sällskaps spel, xbox och tv, tror de kommer bli jätte bra!:)

I morgon jobb igen, hemkonsultation på förmiddagen och upplockning utav varor och raketer på eftermiddagen, dagen fulländad, kanoooooon de!:)

Ha en jätte bra dag i morgon alla!

Vill ha en sådan, skulle passa in hos Elias kanske, hm!?:)
Natti natti från Tallbacka!

2 kommentarer:

  1. Hej
    Känner mig bättre och stinker vitlök, brukar oxå äta det när jag känner mig krasslig...
    ja vilket väder vi har tur att man kan göra mysigt inne...
    låter härligt med hörnan som ni fixar
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Hallojsan du fina!

    Visst är det mysigt att skrota omkring för sig själv när alla andra har gått och lagt sig.. jag älskar att ha en stund för mig själv..

    Kramen jenny

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka