fredag 16 december 2011

Julfrukosten!...

Hejsan i juletid!

Idag var jag uppe före tuppen:) Alla mina kära arbetskamrater har varit här på Tallbacka i dag, på årets julfrukost, de är tredje året som vi har de, knyte, julklapp och ett gott humör ä de som krävs!:) 05.30 ringde klockan, då gick jag upp, tog med mig tändaren och gick runt i hela huset och tände massa levande ljus, och ute tände jag många marschaller för att lysa upp i mörkret när mina gäster skulle komma!
Åh vad mysigt och kosligt vi hade de!

I kväll blir de avslutning på Englas innebandy träning, match med riktig tidtagning skall de bli ( så spännade), och så tror jag de skulle få ett oväntat besök av någon!!!!???? Hm?:)

Visar lite bilder från vårat julhem, lite nyheter och förändringar som vi gjort!:)


Vill önska ALLA en jätte mysig Fredag!

Goa Engla, tärna i Blomskogs kyrka 13/12-11

Barnkören som lucior!

Nya gardinen!

Årets julgran, duktiga barn man har!


Nya kudden från Jolins Home, den med mönster!

Carl Larssons flickan och pojken, älskar dem såå!

Nya lampan uppsatt, väntar in eldragningen bara!:)

Nya övervåningen, allrum!



Nya spisen, alldeles bredvid soffan, mysplats, skall inhandla fällar!

Nya jutekorgarna från HM Home, Vintage!

"Endast tomten är vaken" Viktor Rydberg!

Plåtskåpet! Läckert eller hur!? Väggen bakom blir nu råspont, vitmålad! Svart tryck på skåpet skall de bli,  No  23, 24

Nya sänggaveln!





Hej hej! Kramen Johanna

1 kommentar:

  1. Hej! Underbara bilder du bjuder på =)
    Önskar dig en trevlig 4:e advent!
    kramkram

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka