fredag 2 december 2011

Lite förhandsbilder ifrån Loppisen!..

Hej mina vänner!

Igår kunde jag inte göra något inlägg, 4000 abonenter runt omkring här hade inget nät, så allt låg nere!:( Försökte göra inlägg med min nya iphone men inte heller!
Hade Vab dag igår, lillen såå krasslig, feber, och en he msk hosta och at såå påverkad! Usch stackars lillen, feberfri idag! Gott och tur d, för i eftermiddag vettni då öppnar:

Advents Loppisen kl. 16.00-21.00 (se skyltar!)

Ha en bra Fredag alla där ute & välkomna hit till Tallbacka!
(kort tagna med iphonen!)

Loppisen!












Kram från mig, Johanna!








1 kommentar:

  1. Typiskt att nätet låg nere...
    Så fint du har gjort det till loppisen all lycka till...
    Massa mys till dig!
    kram
    sandra

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka