söndag 25 december 2011

Juldags kvällen!...

God fortsättning...

Ville bara titta in och säga hej och önska alla en jätte god Juldag och Annandag!

Barnen är helt i extas, lycka och i glädje över alla klappar som de fått! Spel, kläder, filmer, skidor jaa och mycket mycket annat!
Jag själv fick den önskade parfymen Clean Skin, tavla, presentkort på Jolins Home, Lexington handukar, ljus, grytor mm. Av min älskade make fick jag en renfäll och en sådan här, nämligen en vit Kitchen Aid!!!!:):

Såå glad!




Ha nu en jätte go kväll tillsammans och njut utav eran ledighet!

Jule kramar till er från mig på Tallbacka



















1 kommentar:

  1. vilken otroligt snäll make♥
    måste bearbeta min bättre hihi.
    Ha en trevlig vecka.
    kram

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka