torsdag 22 december 2011

Dan före dan före doppare dan!...

Hej alla bloggar vänner, nära & kära!
Vill önska alla er en riktigt

GOD-JUL & ETT GOTT NYTT ÅR!

Nu tar jag lite julledigt från jobb och blogg!
Skall njuta med min underbara familj, släkt & vänner!
Här blir julfirandet på Tallbacka för första gången!:)

Hoppas vi ses snart igen, var rädda om er/varann, njut av värmen, närheten och förgyll julen med allt som känns bra!

STORA Julkramar till er från Tomtemor på Tallbacka!


Bild av Jenny Nyström, en av mina favoriter!


4 kommentarer:

  1. Jag vill önska dig en riktig trevlig Jul!
    Massa kramar!

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt god jul o så "skapar" vi vidare på nya året! Stor kram från helena

    SvaraRadera
  3. önskar dig och familj en fröjdefull jul med nära och kära....
    varmaste kramen
    sandra

    SvaraRadera
  4. Hej Johanna!

    Kikar in för att önska dig och din familj en underbar jul!

    Stor kram från mig

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka