måndag 21 november 2011

Njuter såå!...

Hej alla goa, glada där ute!

Nu njuter jag i  fulla drag, inget jobb i morgon utan jag är ledig tillsammans med min kära!:) T jobbar kortpass, åh jag och lillen får titta på barn teve när de stora grynen åkt till skolan!
Jobbar ni varje dag, heltid, deltid? Kanske ni oxå har någon ledig dag sådär mitt i veckan, jag tycker det känns jätte bra att ha de! Då hinner man förbereda inför helgen, och hinna vara med på träningar och umgås med varandra!

Ne nu skall jag och gubben knyta oss!











Natti natti på er alla!
Kramizar från mig 

3 kommentarer:

  1. Oj du har redan satt upp stjärnan =) Det skulle vara jätte kul att få vara ledig mitt i en vecka och pyssla om lite men jag får helt enkelt ta kvällarna till det.
    Jag önskar dig en trevlig dag!

    SvaraRadera
  2. Hej
    Kanonfint!
    Ska bli kul och se utsidan tänkte själv fixa lite idag ute.
    Jag jobbar halvtid och det är riktigt skönt...
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  3. Så mysigt att få hänga upp stjärnorna o pynta nu!
    Så fint hos dig!

    Trevlig kväll!

    Kram Liza

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka