onsdag 2 november 2011

Ledig dag!...


Hej alla vackra, omtänksamma& goa människor därute!

LEDIG, och då är de Kooooosar dag med stort K, riktig kosardag oxå! Jag och lillen har fejat, druckit fm fika, käkat lite lite sötsaker för vi tyckte lite lite synd om oss, helt ensamma!:))
Nej då, vi har rumstrerat här hemma, bäddat, diskat och vardagliga måsten!

I morgon skall jag på Hemkonsultation hela förmiddagen, projekt stOrt kan jag säga, de gillar jag!!!:)) Sen  mina vänner kommer Sandbergs tapeter på besök till butiken, nu ni...!!! Kommer bli suuuper! Har fått massor utav tapetprover, säger bara såååå mycket fint och vilka namn, ex Engla & Elliott, hörs ju bara på namnet vad sagolika de är!:)

Nu har jag tänt ljus här hemma och gjort en äppelsmulpaj, väntar in en kär vän, goa, söta, fina & omtänksamma L, vi ska svamla länge, dricka mycket kaffe, läääänge! Prata "nyheter", hus, inredning, gubbar och hemligheter!:) Mysigt d skall bli!

Hoppas att ni har haft en lika bra dag som mig/oss!? Tack för alla kommentarer, värmer!:)





Höstmörker, ruggig dag, men blir mysig med levande ljus!

Gamla gungstolen, den är dekorations målad i sitsen men... så slitet! Den får förbli svart!

Vardagsrummet, en del utav!

Kramar från mig på Tallbacka!):

2 kommentarer:

  1. Hej
    Låter som ni hade en mysig dag:)
    så härliga bilder med gungstolen...
    ha en härlig torsdag
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Så mysigt det lät!Vilka fina bilder du visar på ditt rum..Älskar ditt hus och din trapp!!!
    Ha en bra dag..
    Kram lotta

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka