torsdag 3 november 2011

Jaa! Klaaaart!

Hallojs på er!

Min kosar kväll med söta, fina, goa L,  var såå mysigt, vi snavlade, åt paj och drack kaffe! Självklart fick jag springa som en tätting för att serva barnen men vad gör man inte...?:) Men så typiskt när man såå gärna vill prata, lyssna och bara vara, annars klarar de allt galant men nu...! Tack snälla L! Åh stackars dig med bilen, tur att Du klarade dig undan!

Hemkonsultationen var en kanonstart på dagen, kommer att bli kanon, härlig kund, fortsättning följer...:)

På eftermiddagen kom en efterlängtad blivande leverantör in i butiken, underbart vackra, jätte trevliga, såå duktiga H från Sandbergs tapeter, nu kör vi sa hon, jaaaaaa, sa jag! Guuud så bra de kommer att bli, ännu bättre än nu!:)) Tack H för god gemenskap på lunchen!:)

Nej mina vänner, spejare & bloggare där ute, nu skall vi knyta oss här, T börjar tidigt, men jag....LEDIG i tre hela dagar, skööönt!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka