onsdag 12 oktober 2011

Snörvel...

Hallojsan!

Jahaja då var det dax för höst förkylningen här på Tallbacka, tät i bihålorna, huvudvärk, snorig, ont i kroppen, jaa visst är det roligt!? Usch vill verkligen inte ha detta nu! I dag har jag varit på tandläkaren med både Engla och Julius, gott att få samma dag! Fin fina tänder! V fick lunch hos mor och far, så besökte vi Secondhanden, där köpte jag en rottingkorg med "öron" perfekt till olivträdet!:) Slalom hjälm till Engla och lite småsaker som förgyller shoppingen!
Nu sover lillen, Engla och jag tittar på Bonde söker fru, Elias är med far i huset och åker buss!

Jag och Engla har för oss lite bus när ingen annan är hemma... typ, äter smet, leker frisör, masserar varandra, fotvård, äter skräpmat, beställer kläder, tittar på bara tjejgrejer osv, pröva ni oxå, skit mysigt!:)

Engla leker fotograf!


Smile:))

Ha en go Onsdags kväll, kramiz Johanna på Tallbacka

Johanna

1 kommentar:

  1. Finaste Johanna!!
    Visst är vi lite lika du och jag ;)
    Skickar över en hel drös med kryakramar till dig.
    Å jag kommer o hälsar på dig snart ;)

    Kramar Linda

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka