måndag 19 september 2011

Höstrusk!...

Hej på er i blötan!

Jahaja då var årets marknad avklarad:( Nu kommer hösten mina vänner! I år tyckte jag att helgen gick oerhört  fort, älskar marten, de har jag alltid gjort! Men i år var jag nog lite för sliten för att njuta fullkomligt av den, men men det kommer andra år...:)

Ikväll har det tittats på Idol och käkats varma smörgåsar!

Nu skall det bli sängen för att ha nya krafter till en ny arbetsdag! Hemkonultations intresset har verkligen öppnat sina portar, i morgon skall en ny kund kontaktas, i Bengtsfors! Såå härligt de ä!!!

Natti, natti på er! Kramizar till er från mig, åh ni, va rädda om er/varann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka