torsdag 23 juni 2011

Sommar sommar sommar!:)...

Jag vill önska ALLA en trevlig midsommar, goa vänner, sill, färsk potatis, kanske en nubbe, va vet ja!?:) I alla fall så tar jag någon dag ledigt för att fira lite extra! Tycker jag att ni skall göra oxå, ligga lite på latsidan eller va säger man, hm!? Jo d låt bra, ha ha:)

Tallbacka´s Loppis öppnar kl. 13.00 på Midsommar dagen, hjärtligt välkommna ska ni va!:) Som jag brukar säga, järnet är hett och kannan är varm!:)

Nu skall det bli kvällen här, alla bestyr är färdiga i huset, björkarna uppe och dammtrasan har gjort sitt! Hjärtegullen sover sin skönhets sömn nu, och det skall jag och mitt STORA hjärta strax göra oxå!

Kramizar till er från mig, va rädda om er/varann, Johanna på Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka