tisdag 21 juni 2011

Hemma igen!:)...

Regn, sol, värme kastas vi om med, hej på er!

Mycket fixat idag:) Kund nöjd och jag, känns kanon!
Elias och Engla valde att stanna kvar i Årjäng hos mormor och morfaroch kusiner, fotbolls träning på kvälls kvisten fick de bli, sen blir det hemkomst igen när kära T slutat jobbet!:)) Längtar efter er såå...

Allt planerat till Loppisen, så nu kan semester firare, fika sugna, loppis sjuka, "byggdis" farare, eller helt enkelt "ta sig ut på en kvälls runda besökare" komma! Järnet varmt och kannan är varm, välkommna!:)

I dag har det även fejats här av "mina" hantverkare kära S och han son som sommar jobbar på Ö´s firma! Fint jobbat killar! De håller nämligen på att göra en grind till våran finingång en sk "Bullerbygrind", och sätta in garderobssystemet i Våran grovhall, vita skjutdörrar med ram från Lundbergs, dörrarna blev jätte fina, hoppas kanske att få se resultat av någon grind i morgon, kanske kanske:)?Visar bild någon dag, när lilla dammtrasan varit framme!:)

I morgon skall det bli en snabbsväng till Karlstad och fixa och trixa lite!:) Finns ju några som fyller år någon i morgon och även i början av Juli, älskade Elias fyller 9 år!
 Kära mamma, ha en go förmiddag på din STORA Dag, så ses vi på eftermiddagen! Grattis grattis!!!!:)

Ne nu får jag bege mig ut till loppisen, ha en fortsatt go em/kväll alla, kramizar Johanna på Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka