onsdag 5 juni 2013

Ledig dag, härligt!:)

God förmiddag!

Ledig dag, bara lillen är hemma och underhåller mig!:)
Gott att få gå och lägga sig efter man skickat de stora skatterna till skolbussen! Tog med mig tidningen, men det gick inte länge innan ja la mig till rätta och somnade om!:)
Frukosten intog vi på stora trappen i solen, åh va härligt!:)
Nu väntar jag på att dr. skall ringa för sista veckans utlåtande, känns iaf som lilla skatten mår bra där inne!:)<3 Julius har jämnt nu suttit tätt intill mig med sin lilla hand på min mage och känt på sparkar!:)<3 väldiga funderingar:))

Gjorde i ordning en lampkjol utav en gammal resårlös volangkjol, vipps så blev det en ny lampskärm/ lampkjol!;) Tyckte den ble jätte läcker!:)

Nä nu skall jag börja planera arbetskvällen med BIF, grill och möe fölk som vi värmlänningar säger!:)

Ha det nu gott alla där ute! Kram från mig



4 kommentarer:

  1. Hei. Leste om deg og Tallbacka Loppis i norske "Vakre hjem og interiør" Fikk så lyst til å ta en tur en dag, og lurer på hvordan åpningstidene er? Hilsen en som er veldig glad i loppis :)

    SvaraRadera
  2. Hej!:)

    Åh va kul!:) tackar för det! Eftersom jag jobbar ännu så får öppettiderna variera, har därför inga bestämda dagar, skriver både bloggen och fb gång för gång hur vi har öppet, hoppas att det passar dig någon dag att besöka!?:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Da følger jeg bare med på bloggen og fb, så passer det nok en dag :)

      Radera
  3. Hej!:)

    Åh va kul!:) tackar för det! Eftersom jag jobbar ännu så får öppettiderna variera, har därför inga bestämda dagar, skriver både bloggen och fb gång för gång hur vi har öppet, hoppas att det passar dig någon dag att besöka!?:)

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka