onsdag 15 maj 2013

Ledig dag!:)

Hej på er alla i blåsten!

Dagen började med ett barnmorskebesök, där fick ja nog svaret på min lite "vingliga" uppgång på morgonen, hade lågt blodtryck, har aldrig varit någon som har haft något direkt högt men nu var det mycket lägre än vanligt!
Kanske dax att växla ner lite!? Typ ifrån 5:an till 2:an, bm tyckte de!?:) Mår bra och känner mig pigg, de njuter ja utav!:)
Barnkammaren har legat i mina tankar länge, har grejat till de lite, sängen Sebra/Juno sängen har anlänt, och den är även bäddad utav skattens alla syskon, den är sagolikt fin!:)
Tapeten är jag 99% säker på, en Sandbergs "Kasper & Saga 2" passar ju både kille, tjej!:)


Nu skall vi ta en gofika framför filmen Monster High ( Engla skattens favoritfilm)

Kram på er alla läsare!



1 kommentar:

  1. Halloj där vännen!

    Härligt att få inreda barnkammare - det är något alldeles speciellt med det :)

    Ta hand om dig nu - och ta det lite så där lagomt lugnt.

    Kramen Jenny

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka