onsdag 6 mars 2013

Åhhh tror våren ä påväg!?:)

Hej på er! 

Var ett tag sedan....igen!:( Ja tiden till just prioritera bloggandet har legat en bit bort, mycket jobb både på Kakelbutiken och med det egna företaget YTA design och sen lite sjukdomar på de!:( Men nu är vi på G igen....
Har en stor hemlis att för er förtälja?????:) Jodå du kanske redan ha hört d? Visst vettdu, en liten skatt har jag i min mage, en liten bula som så gärna skall få växa sig större!:)) I huset just nu går vi i ett lyckorus, åh barnen väntar såå, även den bebistokige pappan!:) (Älskar er!!!!!)
På mornarna när man slår upp sina blå är ju helt ljuvlig, det är just ute, fågelkvitter och bara lite lite kyla, åh va gott! Går mot en härlig period nu, älskar verkligen våren!
På hemmafronten har jag köpt hem lite nya växter, både gröna och vita (tulpaner!) På finhallsbordet har jag köpt en jätte fin vit  doftpelargon, den bor i en gammal lerkruka, så enkelt åh fint! 
Idag är jag och lillen lediga, då blir det mycket kos och fika, förra veckan bakade vi kanelbullar så dem får vi ta!:)
Under helgen har vi städat ute, kastat tallris och sätt i björkris i alla hinkar och krukor, plockat in längskidorna och pulkorna (hoppas nu att de inte behöver komma fram förrän nästa år!?) De är en härlig känsla.

Vill önska alla en goder fin Onsdag, all kärlek till er!:)






Massa kramar från mig, Johanna

1 kommentar:

  1. Men åh vad glad jag blir när jag ser ett nytt inlägg från dig fina Johanna!!
    Jag har saknat att läsa om dig och din fina familj <3
    Grattis återigen till den lilla i magen!!
    Kram Linda

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka