onsdag 9 januari 2013

Hej igen!:)

Hoppas ni alla fått ha en en fridefull jul med mycket ledighet och mysiga uppesittar kvällar/nätter!?:)
Har jag/vi!:) Många!
Men nu mina läsare så är vardagen tillbaka och ja börjar planera in våren, jojomänsan ni läste rätt, VÅREN!:) Härligt eller hur!? 
Är redan inne på min tredje bukett med tulpaner, dessa underbar blommor är ju fina i precis vilken färg som helst och i vilken vas, kruka, kanna mm. Min favoritfärg ä vit och dovt rosa, en blandbukett hör också till favoriterna!:) 
Snart börjar det bli ljusare ute också, då går allt mycket lättare.

Hur har ni lagt upp det hemma nu i vår med färger, möbler och dyl? Vårens trendfärger är gult, grönt och blått, blått hade jag ifjol vår som accentfärg, känns som jag kanske skulle kunna plocka in lite lätt gröna delar, ej starka! Är glad i gröna kläder, schalar och dyl. Skall till Sthlm i slutet på januari på Nordsjö`s Kick Off, ska bli jätte kul, får se om man hinner med lite shopping i huvudstaden!?:) En STOR klocka ligger närmast hjärtat på inköpslistan!:)




Nä nu skall vi knyta ihop benhögen, i morgon ny dag, nya möjligheter!:)

Kramelikramen från mig!:)

1 kommentar:

  1. Hallojsan vännen!

    Inredningsmässigt så blir det förstås mycket vitt - och i köket blått - och i vardagsrummet tror jag nog att det blir lite grönt nu till våren...

    Kläder? Gillar grönt, vitt, svart och jordfärger - så det blir nog det igen misstänkter jag..

    Ha det fint!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka