torsdag 10 maj 2012

Go kväll på er!


Regn regn och åter regn, idag måste det ha kommit massor!? Rått och kallt både inne och ute, inne har vi eldat i köksspisen hela dagen så det är varmt och gott! Mys de!
I kväll har det fikats glass och chokladsås till Let´s dance, sen har ja dammsugit och skurat av alla golven, känns lyxigt att ha gjort de till helgen! Det är både min och gubbens jobbarhelg! Har grejat på våran övervåning, fått tag i en gammal utfällbar stege som jag lutat mot en av väggarna, tagit bort hyllan med alla leksakskorgarna, har sätt dit gamla trälådor, ser ut lastkorgar till typ blommor, jätte fina, fick dom av en blomsterhandlare här i "stan"!:) Bestämde mig för att använda mer utav golvytan! (för stunden)!:)
Pågående projekt på gården är en torkställning utav trä, Allt i hemmets ! Äskar den verkligen, har önskat den färdig till Morsdag!?:)
Alla skatterna sussar i sina sängar, jag och gun´bben tittar på Criminal minds på 5:an, spännande!


Vill haaaaaa!:) (hoppas min man läser detta!)
Natti natti!

1 kommentar:

  1. Hallojsan vännen!

    En sån där torkställning har jag också lagt in på önskelistan! Mycket trevligare än en vanlig torkvinda!

    Ha en fin helg!
    Kramen jenny

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka