söndag 13 maj 2012

Go kväll!

Loppis hit, loppis dit, åhhhh va kul d ä!!!!:)
Har shoppat lite småting på Röda korsets loppis och massa gofika! Så nu har jag frysen rejält fylld mä kaffebröd ifall man får fikagäster!:)
Jag, mamma, svärmor och lillen har grejat i loppisen och druckit the! Åååhhhh va kallt och blåsigt de ha varit, fick nästan hålla i sig för att inte åka mä!
I kväll har det putsats fönster, grejats här och där, för på Torsdag skall vi ha kalas här, min svärmor fyller 70 och då har ja erbjudit mig att hon får ha sitt kalas här på Tallbacka, kändes jätte rätt, kära svärmor ä uppväxt här på Tallbacka!
Längtar nu efter min stora skatt som strax slutar!
Tittar på Den siste Samurajen, väldigt bra!!!!

Vill önska alla en go natt, dröm sött, d skall ja!:)


Visar kort på den nymålade grinden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka