tisdag 7 februari 2012

Oj oj oj oj oj nu ni!?...

Hej på er alla!


Hur mås de?
Här förkylning i alla små näsor, alla godingar inklusive mitt stora hjärta! Stackars små! Män ni vet!:)....

Nu närmar det sig vettni!?:) Åh vad bra!!!!!!! Många och mycket hemlisar på lager just nu, men den "karamellen" skall jag suga på en stund!:)

Idag har det jobbats, nya tapet leverantörer har hälsat på och det känns väldigt roligt med nya kontakter, stilar ,och färger! Vårens trendfärg är mörk, stark hallonröd! 
Visar lite tapetnyheter här nedan!

I morgon blir det en sväng till Karlstad, skall på besök hos ssk på Diabetescentrum, underbara G som alltid tar emot med öppna händer! 
Skall inhandla en födelsedags present, Engla är bjuden på födelsedags kalas på Söndag och sen skall jag fixa Alla hjärtans dag presenter till mina skatter! Elias skall få chinos, vet att han önskat sig en viss ny färg! Ni kommer väl ihåg den 14/2?


Nej nu skall jag och mannen i mitt liv kojsa! Strax ringer klockan, igen!:)













Kramen från mig på Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka