tisdag 10 januari 2012

Kall vinter morgon här på Tallbacka!...


En helt ljuvlig "dager" på himlen! 


God morgon på er!
I går morse var det sååå otroligt fint på himlen och -13 grader, fotade massor i bara mässingen, ha ha, härliga bilder blev de i alla fall, hoppas ingen såg mig!? Men idag...ALLLT borta!:(




Våran baksida!



Framsidan på huset, härligt!



Hela framsidan!


Åh vad trött jag var i morse, önskade att kunna ha fått sussa en liten stund till men inte....
Nej, de stora skatterna skall ju med bussen och sen måste vi ju ha mycket mys innan med levande ljus, filt och frukosten framför tvn! ( idag sov lillebror, lugn och harmoni var det då! Han är våran vilde!!!)
I dag blir det lite extra jobb på butiken, skall städa undan julen på jobbet och skylta om lite lätt, skall ta in lite pastellfärger redan nu tror ja!?:) 

Ha en god arbetsdag alla jobbare, kosa er ni lediga!

Kramen till er från mig!




1 kommentar:

  1. Ja det var riktigt vackert men nu är allt borta...
    härliga bilder...
    Tack söta för dina ord kul att du känner så gör mig glad.....
    kram
    sandra

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka