lördag 10 december 2011

Hej, pust, stön.......!

Hej på er!

Ni vet tiden!?
Har haft såååå fullt upp, kalas, kurser, möten, träningar, lusse, jobb och familjen ni vet!? Så bloggen har fått vänta! Idag har jag jobbat, åh i kväll har vi tagit in granen, käre T har verkligen fått tag i den finaste gran jag sett, ärligt! En riktig tjock, tät, grön och doften är ljuvlig! I år fick jag tyvär inte göra som jag ville, kidsen ville absolut vara med, silver, vitt och rött= julfärger och fint, helt ok!:)

Nu har vi tittat på Så mycket bättre, och fikat gott!

I morgon skall vi till Dalsland och hämta ett plåtskåp som jag köpt på Blocket till Eliases rum, skall göra Indutri känsla på hans rum! Tror det kan bli skit snyggt!? Skåpet var slitet och klart precis som jag ville ha de!!!:)

3:e Advent!


Adventskramar på er från mig på Tallbacka!

3 kommentarer:

  1. Hello!
    Vad roligt med ett plåtskåp, visa gärna bild på det sen. är lite svg för såna.. Har också ett industriskåp i stora sonens rum. Snyggt tycker jag men inte resten av familjen ;)

    Och ja, den här tiden räcker inte timmarna till.. Bloggen får vänta =)
    Ha en mysig tredje advent! Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Grattis i efterskott!

    Har kikat runt här inne. Vilket fint hem och super mysig blogg!

    Jag återkommer! Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Första gången jag är inne på din blogg! Vilket härligt hem ni har!

    Jag återkommer gärna!
    Kramen

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka