måndag 7 november 2011

Lampfynd!...

Elias på tåget till Göteborg!



Två av mina andra skatter på tåget!

Engla i en rymdmaskin på Universeum!

Hallfönstret i våran grovantre!Trodde lampan skulle synas bättre men... en kap från Sola returen!



Här kosas det framför tv´n, fotbolls galan går för fulla muggar på 4:an ! Far i huset jobbar, lillen sussar och mina stora gryn och jag käkar kanelbullar som vi fått av farmor, har gjort en kanna med kaffe oxå!

I morgon ledig då skall jag göra färdigt sängen! Sen skall jag och lillen baka!

Ha en jätte go kväll!
Kram från mig till er!

5 kommentarer:

  1. Men shit vilket hus du har!!! Vackert!
    Tack för din kommentar :)
    Ha en fortsatt trevlig kväll*

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Så kul ni ser ut och ha haft det i Götet!
    Jag är född och jobbar där och bor lite söder om nuförtiden..
    Du har besökt en av mina favoritbutiker, var du på Grönbergs också?

    kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till er i efterskott! Gotland är ju för mysigt.. vårt svenska grekland med ljuset och vita stränder.

    Kram Marina

    SvaraRadera
  4. Hej
    Vi åt dem som de var bara kärnorna syrliga och goda, jag gillar syrligt...
    härliga bilder av familjen...
    Ja du vad jag för med bilderna, jag redigerar dem lite i photoshop, tusen tack för dina söta ord...
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Tack för alla dina goa kommentarer. Nu har jag kikat runt på din blogg och "lärt känna dig". Ni har ett vackert hus. Måste varit kul att bygga nytt och få bestämma hur man vill ha det. Jag ser att du jobbar i färgbutikt. Min sambo jobbar innom färghandeln som representant. Så jag har färgexpert här hemma. Det går inte alltid i hop med min vision men det är för det mesta väldigt praktiskt. Du måste ha ett kul jobb. Sjäv jobbar jag som sjuksköterska som jag trivs med jättemycket. I dag har jag hemmastudiedag så jag jobbar hemma. Men man måste kika in lite på bloggen också....
    Ha en fin dag!
    Kram Anna

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka