onsdag 14 september 2011

Ledig! Såå gott de ä, skulle kunna tänka mig vara lyxhustru, de ä jag ju nästan!:)

God afton!

(Tittat på Svenska miljonärer!:)) 

I dag vettni kom den väntade "tjampbilen" till lillen, en födelsedagspresent som var beställd sen länge men...de tog sån tid, men guuuud så lycklig han blev (någon i familjen blev lite avis kan jag avslöja?:))! Den var orange, med svarta lufthjul, riktigt tuff faktiskt!
På eftermiddagen var det dax för 3-års kontrollen på BVC, åh den gick bra den med, hela 17.5kg tung och 99 cm lång, en "redig" bit vi har!:)
Vi har koozat oss och glassat ute i det helt underbara höstvädret! Tycker jätte mycket om hösten, om om om vädret är så här då och inte regn och blöta inte!!!
I morgon blir det jobbet och fortsatt planering utav tjejkvällen:) Ni kommer väl?
Nu skall vi faktiskt inta sängen, har varit lite dåligt med sömn den sista veckan, vi måste försöka komma ikapp lite, uh vad viktigt de är, a och o!

Åh ni, snart Årjängs marknad, då blir man som "ung" på nytt, ålskar den! Menar nu inte att jag är lastgammal men jag kan känna av pirret inför just den helgen som när man var tonåring!:)

Natti natti på er! Kramiz Johanna på Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka